標題:

aa.jpg

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

HKOGS 08係邊,幾點開場?

發問:

我要去HKOGS 08買機甲[織田包],幫幫我解難! 更新: (玩機甲的朋友唔唔知力織勁or智織勁[玩機甲者答])

最佳解答:

據本人所了解 HKOGS 08 應該會在荃灣愉景新城舉辦 連續兩天 開場日是11月1日 時間是下午2:15分 官方說 織田包 並不會以限量方式出售 但到時會否連真田和伊達包的一起出售還未知道

其他解答:

sor,我仲未知HKOGS 08係邊度 下方係我對織田的個人意見: 我覺得玩力好d 因為d裝係「+力同+體」的 要有「+魔力+體」的裝要到55lv先有,係未到55lv之前的防禦力超超超少,好易比人k 雖然魔攻勁過物攻,但係未出招就比人k左,d招幾勁都冇用 所以我覺得力織勁過智織,我希望我的意見對你有用。
arrow
arrow

    ddp935v 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()