標題:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

男生請進有野請教

發問:

我聽講打xx條jj會長d,如果1日打兩次算正常嗎?會影響日後的生活嗎? 我14,條jj9.5-10不等,正常嗎

最佳解答:

打XX是不會使JJ變長;打XX對日後的性生活有一定影響,由於打XX時一般用手做,對JJ進行刺激,長期打XX會使JJ對外來刺激減底,從而影響日後的性生活,至於一日打兩次,需要看看你是連續多久,始終打XX過多對精神及身體也有影響;如果打XX不能增長JJ,即只為發洩的話,則一天一次也足夠了。另外,你的JJ合乎東方人的Size。

其他解答:

Okay既..打多d會長d,,,日日打下都正常既,,隔1陣先再打打,,唔好打得太密,, 打得太密會令到d精好小,,射d精好水嫁啦,, 唔會影響日後生活既... 9.5-10,,扯定冇扯先,,如果扯左就真系好細,,我刀系14歲,,大你好多既刀,, 叫你d fd幫下你手啦,,整大佢,,拎條j對下人會大d,,自己打反而冇咁大,,, 比個msn我丫,,或許我可以幫到你,,''|||||打xx唔係唔正常嫁...可以訓練你jj ge肌肉and ur 心臟... 可能會增長oh~ 當然... 打太多or太沉迷呢d野maybe會影響正常生活.....|||||其實你甘樣做系吾會長的,我覺得最好就吾好自慰啦,因為佢會令你上隱嫁,到時你要介就難d,所以我個人建議你吾好自慰啦,但你想既我建議你幾日一次會好d啦! 仲有,如果你成日自慰,多多少少會影響到你以後既性生活,因為你習慣左某個程度既刺激,到你同你伴侶做既時候,佢滿足吾到你,甘就影響到你兩個之間既問題啦!
arrow
arrow
    全站熱搜

    ddp935v 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()