標題:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

懷孕2次都小產,好想知道原因?

發問:

我懷孕2次,第一次係本年2月份,不到10週就腹痛.流血入急証室流產了,第二次本年11月去照超音波時照不到心跳,又要去做刮宮,今次沒腹痛.流血,但就不明白點解照不到心跳......... 我想去家計會做檢查,請問有人去過嗎?多少錢? 有人試過我這樣的情況而之後又可以成功生出BB嗎????

最佳解答:

我仲多過你, 而家懷孕20週... 你個情況同我差唔多, 相信你先生方面應該無大問題, 精子弱護士話係唔會受到精喎(當然check 下好d), 流產或慣性流產有以下資料作參考:- (1) 家計會做的檢查(主要睇你倆有無地中海貧血), 佢會叫你多驗呢樣果樣, 睇你自己需要, 大約千零二千蚊兩公婆; 可瀏覽以下wedsite:- http://www.famplan.org.hk/fpahk/zh/template1.asp?style=template1.asp&content=services/clinic/ppps.asp (2) 你經期準唔準? 相隔週期長唔長? 經期唔準或週期長(如38~40日)先來經即表示你排卵唔好, 粒蛋唔靚受咗精都發育唔好... 會在懷孕頭三個月被淘汰而流產 (3) 你年紀大唔大? 如果二十多歲咪等多年先再要, 不過我個西醫話 "你d蛋已經唔靚, 仲要等佢老先黎用呀!" ... so, 想再懷孕前叫醫生開排卵藥及食葉酸(懷孕前三個月), **(當然聽醫生建議)** (4) 中葯調理也重要, 銅鑼灣何麗蓉女醫師唔錯, (不過好多人, 先booking 都要等) 仲有keep住運動調理好身體啦~ 再懷孕不是無可能^.^

其他解答:

我見議你唔好咁心急懷孕,一年內兩次流產,刮宮個子宮都幾傷,你應好好調養身體,流產咗一年オ好懷孕,我同事試過又係兩次都冇咗,到第三次一驗到有就即刻辭工,瞓床瞓足三個月,起身都要慢慢行,哈!比佢得咗,成功生咗。 到家計會做檢查,要兩公婆去,除咗問以往病歷和家族病歷外,女要檢查子宮,乳房,男要攞精子去檢查,佢地會比個樽你老公,返到屋企要自瀆留精係個樽到,重要第一時間送返家計會,係呢個程序麻煩的。 p.s 這個程序已是我十年前經驗,唔知而家重係咪咁,可能而家有的先進啲嘅方法,價錢應該唔貴,我唔記得啦,政府嘅都唔會好貴嘅!
arrow
arrow

    ddp935v 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()