標題:

徵Msn friends

發問:

我係男,想識msn friends (最好係15歲以上) sunny_12182002@hotmail.com

最佳解答:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

hi 我係女,17歲 add我msn:fongfong72001@hotmail.com

其他解答:

我個MSN係:bobbylsh@live.com 我係男|||||我既msn 係 johnsonchan2004@yahoo.com.hk 我是男~~~做個朋友吧~~|||||有興趣交個朋友 我的MSN chennyiu@hotmail.com|||||hi , nice to meet u !!! msn: suyi_lam@hotmail.com add me as fd la if u like......
arrow
arrow

    ddp935v 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()