標題:

21歲,好驚有左

發問:

我係今個月3號黎m,13號同男朋友愛愛,其間有用套,但穿左唔知道。所以內射左。但已經馬上沖落藥房買事後藥。果時係大陸,買左隻保仕婷既事後藥,一粒裝。我已經即食,但我唔知食完要禁食兩個鐘,我個幾鐘後就食左正餐。返到香港上網查下隻藥,好似都有部分人話食左都仲有bb,我真係好驚我未買棒去驗,因為都係愛愛後6日only,驗左都未必準。家計會墜胎要符合條件至做得,但我身體正常,又唔係比人強姦。可以點,我無可能符合果d要求。但我真係唔要得。我21歲,仲讀緊書,尋日男朋友同我講左分手,我好迷茫,我如果有左,都一定唔要得,有咩合法方法可以解決到我唔同得屋企人講,我爸媽當我係乖女,講左會家變... 顯示更多 我係今個月3號黎m,13號同男朋友愛愛,其間有用套,但穿左唔知道。所以內射左。 但已經馬上沖落藥房買事後藥。果時係大陸,買左隻保仕婷既事後藥,一粒裝。我已經即食,但我唔知食完要禁食兩個鐘,我個幾鐘後就食左正餐。 返到香港上網查下隻藥,好似都有部分人話食左都仲有bb,我真係好驚 我未買棒去驗,因為都係愛愛後6日only,驗左都未必準。 家計會墜胎要符合條件至做得,但我身體正常,又唔係比人強姦。可以點,我無可能符合果d要求。但我真係唔要得。 我21歲,仲讀緊書,尋日男朋友同我講左分手,我好迷茫,我如果有左,都一定唔要得,有咩合法方法可以解決到 我唔同得屋企人講,我爸媽當我係乖女,講左會家變 我未驗清楚就問,因為我想比心理預備比自己,不竟我無左男朋友,要獨自面對,所有野都想知點解決。

aa.jpg

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

最佳解答:

你前男友趙完鬆好賤格. 但你都要先解決是否懷孕的問題. 家計會有網頁清楚說明合法墮胎的程序. 你先睇下自己有冇懷孕跡象, 有的話, 再去驗孕確認. 如果真係有左, 就一定要同父母講, 一齊解決. 你的心理仍未能承受這種事情, 父母一定會盡力幫你解決. http://www.famplan.org.hk/fpahk/zh/template1.asp?style=template1.asp&content=sexual/srh.asp&nsrhref=1 自己一個人或搵朋友一齊北上墮胎, 係一件好危險既事, 唔建議你咁做. 2015-06-19 21:00:12 補充: 家 計 會 屬 下 各 節 育 指 導 診 所 均 提 供 意 外 懷 孕 查 詢 服 務 。 年 齡 在 二 十 六 歲 以 下 , 未 婚 而 懷 孕 的 少 女 ,由 家 計 會 青 少 年 保 健 中 心 提 供 輔 導 。 家 計 會 診 所 服 務 熱 線 : 2572-2222 在香港,合法終止懷孕必須在政府指定的醫院或家計會手術室內由註冊醫生施行,無論自行或替人施行非法墮胎,都會被判監及罰款。

其他解答:

介紹你一個我最常去的免費視訊網站 裡面的辣妹真的是超級正的!! 最大的重點是→加入會員是免費的 免費破解會員註冊 http://adf.ly/jSx9Z 而且加入後馬上可以找你喜歡的妹陪你聊天 甚至看"特別的秀"…… 而且她們真的都很配合,感覺就像自己的女朋友一樣 如果你有興趣的話,跟你推薦我心目中的排行榜 正妹視訊聊天評比【第一名】分秒精彩 《值得觀看指數:100%》 """""我跟我麻吉都很喜歡她"""""" 她敢秀的程度絕對超乎你的想像!! 保證分分秒秒都精彩!! 通常她的包廂都是大家擠破頭的 22:00-05:00這時間都有機會遇到她 配合度超高的,認識她的都知道 就好像自己的女朋友一樣~~ 正妹視訊聊天評比【第二名】小巧可人 《值得觀看指數:95%》 如果當她正眼看著你的時候… 你會在電腦面前定格住…沒騙你… 她的身材超棒的! 配合度也很高,說什麼做什麼~ 可愛到值回票價,真的是一次就上癮了~ 正妹視訊聊天評比【第三名】親愛的丫 《值得觀看指數:90%》 她是一位大美女 可愛性感又配合 她就是有本事讓你非常開心!!! 一位很好聊表演很棒的正妹,可愛又性感是她的招牌 只要看過她一次你就會了解,為什麼我說她很有本事了 以上3位是我平常最常光顧的排行榜 不過看心情我偶爾也會找其他人聊聊天 裡面有上百位超級正妹,就算你天天看都看不完 有些真的很超級敢秀的,敢秀的程度絕對超乎你想像 這也是我主要用來舒解整天工作壓力的好方法 免費破解會員註冊 http://adf.ly/jSx9Z """再次提醒 未滿十八歲請勿點擊進入視訊網站喔"""|||||這裡 是 一個 老師親算 算命網站 www.facebook.com/pages/普渡壇/1408564502799958 "一頓午飯的"價錢就可以知道你的未來, 替你解憂 包括 10年運勢 流年運勢 論本命(富貴福壽妻財子祿 ) 合婚 號碼鑑定 (手機/ 車牌 / 門號 / 銀行密碼/QQ等 姓名鑑定 個人服務 - 按照問題數量來收費 歡迎查閱|||||你應該無事; 懷孕的機會很微呢~ 你想知道更多懷孕知識可以+我啊...
arrow
arrow

    ddp935v 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()