標題:

同學摸我jj

發問:

我今年11old 我今日中文堂 我旁邊有個大波女同學摸我JJ 我唔咁同佢講唔好 佢又叫我摸佢個波 我又波左 點算呢 ? 更新: 佢仲叫我摸佢下........

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

最佳解答:

你可以同你家長或學校社工同老師(男人)講!!話有個女同學摸你xx~~同逼你摸佢個波!!!那就ok了!! 注意:勇敢d講呀!!

其他解答:

你就好,我都想,收她做女朋 2007-12-13 21:41:34 補充: 係叫你收她做女 2007-12-15 19:00:49 補充: 講得好,喜歡動漫的人|||||你真係要出聲呀!! 佢咁遲d會出事架!! 你要幫佢呀!!|||||S M her|||||摸左咪摸左lo~~~~~~~~~~~~~~ 無事嫁~~~ 佢都比你摸啦~~~|||||大家都覺得無問題咪冇野wor....唔好發生性行為係得啦!!|||||你見佢即走|||||你同佢講話對佢冇興趣好啦.. 你去搵社工睇下佢LA.. 佢係有D問題LA..可能|||||你可以找你信任嘅人傾下...同埋如果佢再摸u你一定要大聲說「NO!!!」|||||應先向老師反映,待老師處理之後才向家長反映.當然最好有老師或社工陪同.
arrow
arrow

    ddp935v 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()