標題:

有關蜜粉與碎粉

發問:

蜜粉與碎粉?? 你我會選用which ?? 更新: 我想問你們會用蜜粉or碎粉??

最佳解答:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

暫時SKINFOOD都ok,bobbi brown有少少貴,但夠滑。另外LM的礦物粉較貴,310左右,只有12G,但夠自然透薄。 IPSA較貴,SHU有人話不太好用,DODO 都幾多人讚,正貨60元ONLY!整體喜歡SKINFOOD, BOBBI BROWN。 ^^

其他解答:

蜜粉同碎粉 係同1樣野黎的. 唔同牌子or地方的叫法. eg,爽膚水/美肌水/化妝水. 其實都係toner.只係個名靚d姐. btw.我多數叫佢做碎粉 我做緊ipsa.雖然貴.但好大盒.有排用 而且.好用...keep妝幾好.又自然 平價的話,chacott叫正! 但平野同貴野總係有差別的.|||||您好, 我也遇到過類似的情況, 我建議您多了解學習一些臉部護理,身體護理,頭發護理以及化妝的小技巧。這里是一個很不錯的網站。相信您能找到適合您的方法: http://www.hongkongbeauty.info 祝您好運!|||||視乎皮膚性質,NICOLE MILLER兩隻都有。 市面的有毒毒呀,小心。
arrow
arrow

    ddp935v 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()