標題:

新手; 想買部數碼單鏡反光相機;

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

發問:

我對攝影既識認唔深; 平時都係用普通數碼相機黎影相; 但係我對攝影有好大既興趣; 絕對唔係3分鐘熱度; 下年3月我生日; 我依+想儲錢買部數碼單鏡反光相機比自已做生日禮物; 我想知; 1) 邊個牌子既相機比較好? 2) 邊部數碼單鏡反光相機 新手用會易上手? ( 如果可以; 比相機個圖 同埋相機影出黎d相我睇下) 3) 新手學攝影 最緊要學識d咩? 唔該! 對攝影有認識既; add我msn 教下我丫! ;) 都係攝影新手既都add我msn 一齊學丫;) l0k-33-@hotmail.com

最佳解答:

1. 你應該係喺NIKON同CANON兩隻牌子中揀一隻,因為佢地質素始終最高,鏡頭同其他配件最齊全,連可以用嘅副廠鏡(即係其他牌子鏡頭)都易搵D,單反同DC唔同,DC你今年用A牌,明年買B牌好平常,單反你第一部機買邊隻牌子,通常一世都用呢隻牌子,所以開頭一定係揀最大嘅牌子穩陣D。 我自己用NIKON,我當然會話NIKON最好,我推薦你買NIKON,但如你想揀CANON我亦唔反對,但其他牌子我就唔贊成。 2. 如果你買NIKON,可選D90,如CANON,可選500D,都係好易上手嘅。你要睇相或用家意見,可以去DCFEVER.COM或DCHOME.NET網址到參考。 3. 新手學攝影,最緊要係搞清楚快門、光圈、ISO係乜野,M、A、S、P係乜野。你可以到坊間書局買一本由攝影雜誌/博藝集團出版嘅書,書名係「DSLR數碼單反攝影天書」(作者:伍振榮),裡面講晒我上面所提嘅野,當然仲有好多其他你應該都要知嘅野,你最好而家買本睇下先,到你明年買機時已經有最基本嘅單反知識,你入到相機舖比錢時個心會踏實好多,買番嚟後上手亦易好多。

其他解答:

nikon la, 因nikon 鏡 只要是 f mount 可以用.
arrow
arrow

    ddp935v 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()